Gardiner

Hej hej,
har varit på möte nu.

Men innan det så åkte jag, mamma och Sandra och kikade på gardintyger på Mabrima.!
Så nu har jag tyg till EGNA gardiner!

Japp!


Snart ska jag "kasta över" datorn till Tom, han vill visst  skriva lite blogg han med...
jag trodde nästan att han lagt av för gott men då blir det två inlägg!!
Totlat 300 skulle jag tro... hmm... undrar om detta är 299?
Jag vet inte, men ungefär 300!
Vad bra vi är!

Vi brukar inte titta på tv på onsdagar.. utbudet verkar inte vara särskilt bra..
South park...







Kommentarer
Postat av: Sandra

OMG! Menar du att ni INTE tittar på det bästaste onsdagsprogrammet som finns!?!?!?!? Grey´s Anatomy för sjuttsingen!!!!

2010-05-12 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0