Fukt, rost och klotter

Hej hej,
det är konstigt väder ute...
varmt (ungefär...) och fuktigt.
var ute och gick en sväng och folk går i t-shirt.
Själv tycker jag att det är lite väl kallt för t-shirt..
dessutom så är det grått ute.

Men folket här i Huskvarna tror tydligen
att solen alltid skiner här.

Idag ska jag jobba,
det ska bli kul!


Så här går det om man kastar cykeln i ån...
För några dagar sen hade det plockats upp en hel hög med cyklar..
väldigt rostiga cyklar... troligen var det några kommungubbar som fixat det.
Tur, för annars hade ankorna fått rostiga fötter!



Här är lite klotter jag går förbi på mina promenader.
Tror att det är en sån där "laglig" klottervägg... upptäckte idag
att det fanns en till "festlig" gubbe på baksidan,
tar väl en bild där någon dag med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0