En rolig historia

Hej hej igen,
tänkt skriva en rolig historia innan som jag läste igår kväll..
men jag hann inte då Nikki vaknade och jag planerat städ!
Så nu har hon nystädat, vet dock inte om hon blev glad över
detta då jag fick "slänga ut" hennes hus som luktade pink.
Nu får hon sova i salongen då dom andra kartongerna var
söndergnagda!
Livet är inte enkelt!

Nu till historian:

Annas farfar hade avlidit och dagen efter åkte hon hem till farmor för att trösta.
- Vad var det som hände egentligen?
- Hände och hände... Din farfar gick ur tiden på söndagsförmiddagen.
- Men så plötsligt! Var han sjuk?
- Nej, lilla vännen, vi hade... sex.
- Men farmor, är det verkligen möjligt? Farfar var ju över 90 år.
- Jo, men vi tog det i varlig takt med kyrkoklockorna. Och det ska jag säga dig, Anna, att om inte den förbaskade hemglassbilen kommit så hade farfar levt än idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0