Dripp dropp

Tom gjorde jättefina muffins igår,
hade han tagit ut dom två minuter tidigare hade de blivit helt perfekta!
Lite kladdiga i mitten i alla fall!!

Jag har varit i källaren i nästan två timmar idag...
inte klokt, men jag har rensat ut mina lådor som det stod "BRÅTE" på
och det var bråte där i... det lovar jag!
Så nu måste vi till tippen... eller sortergården..
allt måste vara brännbart!

Sen
gick jag ut och gick efter lite mellanmål då!
Det regnade på mig...
jag har ju sagt att jag skulle ner i källaren någon dag när det regnade,
men regnade.... nej, det gjorde det inte när jag var i källaren!


Grönt ute


Här droppade det... sen kom regnet!


På kyrkogården







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0