Disigt

God morgon,
min syster, trotjänare till att titta på tv-serier tycker antagligen att jag är helt dum i huvudet som inte tittade på Greys Anatomy igår. Jag har nog bara sett ett, kanske två avsnitt av det totalt.
Kanske ska jag ge det en chans nästa gång jag zappar förbi det!?

Förresten så klämde jag dit inlägg 300 igår, så nu är det 302!
Jättekul att ha er trogna läsare som följer oss genom vardagen!

Idag är det kristihimmelfärdsdag, det är skönt att han ger sig upp till himmelen en sväng...
kanske stöter han på Tor så att han kan spränga bort lite moln och dis?!

Hörde talas om Buzz!-turneringar igår, hur gick det för alla puckon och apansikten?
Sandra vs. Martin
Mormor vs. Morfar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0