Despiration

Hej hej,
ibland när man kollar "senaste inläggen" på blogg.se
så kan man se att en och samma person kommenterat samtliga inlägg..
"Härlig blogg du har! kram"
Vad är det som är sååå härligt med just denna blogg... ??
Egentligen betyder det nog:
"Hallå, jag har tittat på din blogg och skrivit en kommentar, nu ska du göra likadant med min!"

Visst är det kul med många besökare men kommentaren vi fick från "Niffe"... eller något i förrgår var ungefär av samma karaktär... "Vad ska du göra idag?" ---- Läs bloggen! (ville jag svara).

Nej.. nu var jag nog lite ond!

Hittade dessutom ett inlägg med rubriken "Dagens outfit!"
Sen kunde man läsa under bilderna... "Bilden togs för tre dagar sen!"
Det är bra att gradera sig!

Det var dagens ranson av gnäll!

Förresten.. varför dödar folk andra människor??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0