Bil!

Ja vad ska man säga...

Listan:

- En snygg tjej  - check!

- En fin lägenhet i Huskvarna söder   - check!

- En avslutad (snart iaf) akademisk utbildning   - check!

- En gerbil  -  check!

- En snäll svärmor/svärfar  - check!

- En bil  - check!



Ja ni förstår.. Elina och jag är bilägare, fast officiellt Elina. Men jag får väl dela med mig av mitt Jet-kort ;)




Senare ikväll ska jag hämta Elina från jobbet - i vår nya bil! ;)

Imorgon ska vi på tävling tidigt på morgonen, - i vår nya bil! ;)





Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken pärla! Jag kör hem!

Tom... Nikki är en gErbil, inte gArbil. ;)

Puss

2010-05-22 @ 19:43:50
Postat av: Z

Vilken fin bil =) Hoppas att den funkar som den ska länge =)

2010-05-22 @ 21:14:27
URL: http://tindrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0