23,4 grader celcius

Huu och hej!
Här är det varmt, över 23 grader...
Jag är i köket och bakar bröd.
Vårt lilla kök värms upp snabbt,
men om ungefär 20 minuter får jag
öppna balkongdörren och vädra!



Igår
var det avslutning på dansen,
vi dansade som aldrig förr och hann med alla danserna.
Alla är så duktig och terminen tog slut på ett naffs!

Jag hade bil igår och kom hem tidigare än vanligt...
men det kunde blivit en kvart, 20 minuter tidigare om jag inte hamnat i kö.
Så typiskt!
Jag tänkte:
"Ska jag åka genom stan eller ska jag ta motorvägen.?..
jag tar motorvägen!"


Och inte en minut in på motorvägen så var det kö...
efter 500 meter och 15 minuter så kunde jag vända och köra tillbaka
och ta vägen genom stan!

En regnbåge livade upp stämningen lite..
men sen när jag kom hem blev jag på dåligt humör
då det var jättetrångt att parkera i vårt garage.
Tack gode gud att jag inte är större för då hade
jag inte kunnat ta mig ut ur bilen!

Men idag är jag glad igen!





Kommentarer
Postat av: Tom

195:an är inte motorvägen Elina ;) Motorvägen börjar först efter Göteborgsbackens slut vid avfarten mot centrum ;)

2010-05-27 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0