Vasaloppet

Idag är det Vasaloppet och jag var vaken med tuppen och hann se starten...
och till och med innan det.
Helt otroligt att så många åker, vilken grej!
Starten är häftig!
Sanne i min dansgrupp åker vasaloppet idag, det är hurtigt.
Så snart är hon nog tillbaka och dansar med oss!
Heja Sanne, staka på!

Tom är också igång nu skulle jag tro.
Skjuter och skjuter!
Pang rakt i krysset,
hoppas jag på!

Nikki
har ätit majs från min hand idag! =)
Det finns nog lite potential i den dära lilla/lille råttan.
har tittat lite närmre och nu vet jag inte längre om det är en hane eller hona.
Sen bet hon mig...  två gånger.
Inte riktigt snällt men hon/han skulle gräva precis där jag hade handen så jag antar att jag var i vägen.

Nu ska jag nog sätta en deg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0