Usch då...

Ibland är jag så bright att jag blir rädd av min egen intelligens (Glöm inte bort att jag saknar självkritisk förmåga)! Tom har kanske gjort en revolutionerande insats på Distriparts. Nog om det.

Satt och pillade med en bild på Elina igår, en gammal bild som ursprunget faktiskt inte alls blev bra. Men efter lite redigering så blev jag faktiskt riktigt nöjd. Jag vet inte om jag får lägga upp den här. Kanske kommer ikväll isf. Om inte annat kommer den mest troligen upp på väggen där hemma inom någon vecka! ;)

Sandra: Det är ingen nakenbild så du behöver inte oroa dig. Jag hörde minsann dina tankar när du läste ovanstående stycke.

Slutar en halvtimme tidigare idag, sista dagen på veckan. Ska bli spännande att se om Elina har vågat sig på att göra något av bogen jag köpte igår. Vad kan man göra av det?
Förslag?





Kommentarer
Postat av: Irene

Koka bogen i salt o kryddor. Gör en god pepparotsås. Kokt potatis o morötter passar bra.

Lycka till



2010-03-25 @ 14:31:28
Postat av: Tom

Njae.. Jag är nog mer för dillkött faktiskt. Är inte särskilt förtjust i pepparrot.

2010-03-25 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0