Två dagar

Nu har det varit två fullbokade dagar.
Jobb och dans igår.
Och idag har det varit jobb, städning och handling.
Nu är jag hemkommen och det är halt ute, men jag har hållt mig uppe än så länge.
Imorgon är det fredag så jag undrar om jag får hålla mig uppe då också.

För er som inte vet som blev Tom mästare på KM, klubbmästerskapen!
Wii!
Nu är nästa SM. Får se hur det går!?
Antingen så går det eller inte, men jag hoppas i alla fall att det går bra.

Nu ska vi snart ha torsdagsmys!


- Jag fick skäll av fröken i skolan idag och det är ditt fel, sa Astrid när hon kom hem.

- Hur så, undrade pappa.

- Kommer du ihåg när jag frågande hur mycket en halv miljon var.

- Ja.

- ”En helsike massa” är inte rätt svar.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Mamma / Svärmor

Bra jobbat Tom!!!Grattis!



Imorgon blir det en Mus till Elina Kul va!!!

2010-03-05 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0