Tralla

Jag fick jobba idag,
fick till och med en inskrivning idag.
Det var tur att jag kom för annars hade Maggan fått jobba över!

Imorgon är det inget jobb.. men möte klockan 14.
Tråkig tid, men det ska väl gå det med!
Tror att det är bra att gå på möten...
Egentligen är det två stycken imorgon.
Känner mig kluven, men ett är inte så viktigt.
Jag är ju knappt inbjuden.. eller jo. Men!!
Ja, precis... *suck*

Nu ska jag spela lite spel, sen ska jag kika på tv.

Se om Tom skriver sen.. har har lagt bloggen lite åt sidan..
får se om han kommer igång igen.
Han får i alla fall berätta lite om sin praktik tycker jag!





Kommentarer
Postat av: mamma

Hello ...passa på att gå ut i det fina vädret solen bara strålar här!!!

2010-03-02 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0