Solsken

Idag är det solskensdag nummer 2.
Helt otroligt vackert är det med sol!
Heja heja, bort med snön och slasket som är på vägarna!

Igår gick jag till mötet för att få njuta av solen.
Det var inte värst njutbart att gå då det blåste väldigt kallt och trafiken bara dönade förbi.
Ska jag gå den vägen i sommar när jag ska jobba då ska jag ha hörselskydd!
Men sen ställde jag mig i alla fall mot en vägg och njöt av solens varma strålar!
Gott gott!

Nu ska jag snart gå till jobbet, den vägen jag ska gå idag är inte lika blåsig.
I alla fall inte heeela tiden!
Sen åker jag till Mullsjö och dansar lite!

Försökte berätta en historia för Tom igår,
det blev inte lyckat eftersom jag inte hade texten framför mig.
Så jag lägger in den här:


När Ingrid skulle gifta sig fick hon en massa presenter i lysningspresent.
Ett av paketen hade texten:
”Ha på dig det här så får du en fantastisk bröllopsnatt”.
Nyfiken slet hon upp paketet.
Det var tomt.


Presenter, presenter... det är inte jag som skrivit den!!
Ut och njut i solen med er!





När Ingrid skulle gifta sig fick hon en massa presenter i lysningspresent. Ett av paketen hade texten: ”Ha på dig det här så får du en fantastisk bröllopsnatt”. Nyfiken slet hon upp paketet. Det var tomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0