Sol sol sol

Solen skiner, men det är kallt ute...
kände det innan när jag var ute på balkongen för att slänga en plåtburk.
(Jag brukar slänga ut dom från balkongen och idag kastade jag rekordlångt,
kanske bara för att det var vindstilla.. vem vet?!)


Idag har jag gjort champinjonsoppa eller vad det nu heter... stavas...
Det luktar lite svamp i lägenheten så Tom vaknade till med ett grymtande och undrade vad det var som luktade.
Kanske inte för att det luktar illa (jag tycker inte det) utan mer för att det luktar mat och lite stekning...
Konstig tid på dygnet för att laga mat.
Men jag tror att det blir godare om den får stå till sig lite.
Ska bjuda mamma och pappa på den sen!

Om två timmar ska Tom till Karlstad.
Solen skiner nog där också!
Heja Tom, hoppas att du skuter som en gud!

Hehe, på tal om gud... Arja var klockren på jobbet igår..
Hon var egentligen ledig men har haft en helsickes vecka och så var hon glad och kom och hälsade på mig och Maggan igår. Hon hade varit på någon talangjakt på österängsskolan där hennes systerdotter varit med. Och så var det någon dansare med... en hip-hopare.. Mörk kille med svarta rastaflätor och grejer... säkert i 20-årsåldern och han... Han var snygg som en Gud!
Jag tror att showen/talangjakten med dom små glada barnen och den snygga hip-hoparen räddade Arjas vecka till någonting bra!!
Super!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0