Pynt al'a påsk

Hej hå,
idag på morgon fick en jag trevlig upptäckt!


Det har börjat gro bland våra fröer! I en av dom i alla fall!
Persiljan ska man ha tålamod med, det stod det på påsen.

Senare fick jag en iver i kroppen som sa; "Påskpynt!"
Det kanske är lite tidigt, men det struntar jag i.
Vill jag så vill jag!




Jag tycker i alla fall att det blev ganska fint!

Och sen mitt i allt stökande så vaknade lilla Nikki,
hon var på gnagarhumör idag, nu gräver hon i sitt hus, eller somnade hon?




Sötast är hon i alla fall!

Senare ska jag åka till Mullsjö och dansa lite dans,
Ska bli skojigt som vanligt, idag blir det en ny dans.
Har glömt beskrivningen i Mullsjö så jag får träna där sen!

Mamma
, du är välkommen hit när som helst!
Vi har börjat klura på inflyttningsfest nu så snart är det på gång!






Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha! Inte i trappan, utan i fönstret i trappan. Var kanske lite otydlig.

Sista bilden iallafall!

Kram

2010-03-17 @ 11:58:49
URL: http://livetistugan.blogg.se/
Postat av: Tom

Är det godis till mig i godisägget????? :D Vad du är SNÄLL!

2010-03-17 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0