Praktik

Första dagen på Elektrolux. Fick lite introduktion och information hur saker och ting funkade. Fick även den positiva överraskningen att jag blir bjuden på mat från Stockmakaren varje dag under min praktik. De skulle även försöka fixa ett rum till mig som jag kan sitta i :) Har gjort en första bedömning idag också och konstaterat att det finns en del saker att göra. Frågan är bara hur man ska lösa det på ett bra sätt. Det återstår att se i framtiden.

Sen missade jag ett tillfälle att få kalla Elina för Gösta Berling resten av veckan. Hon påstod att en tjej i När och fjärran hade varit med i Parlamentet. Jag trodde att jag hade rätt men motbevisades. Men TÄNK om jag hade fått kalla henne för Gösta.. Det hade varit roligt! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0