Percy Jackson

Hej hej och god morgon!
Igår var jag och Sandra på Bio, Percy Jackson och kampen om åskviggen.
Den var helt klar över mina förväntning och en film jag vill se igen!
Det är trevligt med bio, kanske för att jag är på det alldeles för sällan!?

Idag på blogg.se's framsida skådar man frågan (från en annans inlagg):
Vilken av GB:s nya glassar är du?
Vilken GLASS är DU?
Hur sjutton kan man vara en glass...?
Jag förstår inte att blogg.se kan publicera något sådant på framsidan.
Galet!

Idag ska vi till Mullsjö,
först ska vi till mormor och morfar och äta våfflor,
senare ska vi hem till mamma och äta köttbullar!
Vilken fantastisk dag, bara godsaker!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0