Nedgående besöksstatistik

"Varför skriver du inte blogg för Tom?"

Jag har varit trött de senaste dagarna, och dessutom haft fullt upp med bågskytteträning, tävlingsskjutning och inhandling av godis. Men idag är min "lediga" dag så jag får väl skriva lite ;)

Igår skulle vi handla godis efter att vi städat, eller det blev Elina som städade för jag lagade mat under tiden - Pannbiff med något för hård lök och ett försök till gräddsås som blev något helt annat. Men det var ätbart och pannbiffen var god :) Vi traskade iväg till Ica och Elina berättade vad hon hade sett i ån de senaste dagarna, typ döda ankor, kundvagnar och diverse annat. När vi handlat på Ica kom vi ut med ett kvitto på 165 kr.....och nej. Godisen kostade inte mer än 60:-. (7,50 kr/hg). Elina var glad igen.

I helgen är det SM. Det är alltid spännande även om chanserna för att vinna är marginella. Men samtidigt känner jag att om jag har en bra dag så kan jag gå riktigt långt. En bra dag var längesedan jag hade i tävlingssammanhang - typ den 2:a novmber 2008. Så det är nog dags för ytterligare en bra dag snart ;) De lyser med sin frånvaro.

Har förresten fått tillbaka min hemtenta som jag varit lite ironisk i och jag citerar lärarens svar;

"Precis som du själv skriver verkar ditt stora behov när det gäller kunskapsutveckling vara just reflektion. Min känsla när jag läser din reflektion är att du gärna lägger bristerna utanför dig själv. Min rekommendation är att du funderar över hur du själv skulle kunna göra för att förbättra din förmåga till reflektion."

Jag skrev att jag saknade självkritisk förmåga ;) Jag är så jädrans trött på alla reflektionsuppgifter, och det som förvånar mig mest är hur någon ska kunna sitta och bedöma mina reflektioiner av kunskapsutveckling på ett objektivt sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0