Mulet

God morgon,
bara för att jag är ledig idag så är det mulet ute.
Trist väder idag.... än så länge!
Klockan är ju bara åtta så snart kommer väl solen fram!!
Ska nog mata ändern och dom andra fåglarna idag.
Mamma var snäll och skickade med ett gammalt pepparkakshus till dom,
så det blir fint käk idag!

Igår gjorde jag ett test med Nikki för att se vad som var godast.
Havregryn kommer på första plats än så länge!
Sen var det solrosfrön och sen godiset jag köpte särskilt till henne..
Hmm... Men det låter ändå som havregryn är nyttigast.
Men det får man bara ge några stycken för annars kanske det sväller i magen?
Jag vet inte!

Idag ska vi äta upp skinksteken som blev över för ett tag sen..
undrar vad vi ska äta till den?
Några förslag?

Nu ska jag kika på tv och sen hoppas jag på mysfrukost med Tom!





Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en bra dag....har du en potatis press..det är gott till skinkstek

2010-03-12 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0