Mars

Mars, dag nummer ett.
Tänk, nu har vi seglat in i nästa månad och det snöar.
Vilken överraskning!
Bara det inte blir underkylt nu för då kan man säkerligen räkna med en och en annan fraktur.

Jag försöker få tag på min chef för att se om jag ska jobba idag eller inte.
Jag vet inte ännu, det är lite jobbigt. Men skulle jag få jobba idag så börjar jag inte förräns klockan 11.
Vi får se, ska prova och ringa snart igen.
Jag tycker det är läskigt att prata med chefen.
Men jag vill ju jobba så!
Hon tycker nog att jag varit lite frågvis den sista tiden.
Entschuldigung!

Jaha ja, för övrigt så börjar Tom med sin praktik idag på "metoprolol", ska bli spännande att höra vad han tror om det i fem veckor framöver!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0