Listan

Idag har hon (ni vet vem) skrivit en söt liten lista till mig på vad jag ska göra idag innan våra gäster kommer ikväll. Faktum är att det är två listor. Den ena listan var bara en påminnelse åt mig om att det fanns ägg i kylen som jag kunde steka på morgonen, att jag hade chokladpudding och en köttfärsjansson till middag. Hon skrev t.o.m att jag skulle salta och peppra ägget ;)

Sen ska jag städa, laga mat, städa och så vidare. Igår hade vi Nikki ute på hallgolvet inom en liten avspärrning. Det är bra fart i de dära små benen ska ni veta. Lyckligtvis har vi en systemkamera som tar bilderna när man trycker på knappen, men som ni ser nedan så gick det inte alltid så bra trots detta ;)


Hon var i mitten av bilden när jag skulle trycka på avtryckaren.




Nehe...dags att ta tag i...




Kommentarer
Postat av: svärmor

Undrar varför hon skriver listor...kanske van vid att hennes Mor har fått göra detta till hennes Far i hela hennes liv...kan vara en orsak....



Du är en bra fotograf Tom

2010-03-19 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0