Levande lotionflaska

Elina är fantastiskt duktig på att smörja in sig efter duschen. Man skulle kunna säga att hon är som en levande lotionflaska. Jag är ju iofs lite underlig, men jag har fått för mig att man vänjer (vääääänjer) kroppen vid den onormala fuktigheten så att den slutar självproducera fuktighet själv. Men som sagt, det är bara min teori och om Elina vill smörja in sig så får hon naturligtvis göra det ;)

Igår var vi på Kafé Paus, och Elina bjöd mig på lunch. Gulligt av henne, och gott var det också. Vi diskuterade att egentligen är det inte så svårt att göra en GI-sallad, men det är så många ingredienser för bara två personer så jag tror man måste vara ett par stycken för att det ska bli billigt.

Idag ska vi se om vi kan få tag på en ny bit fläskkarré, för den kostade ju bara 19,90 kr/kg. Helt i vår prisklass. Sedan kommer farmor på fika så hon får se vår lägenhet möblerad. Och om en stund ska vi nog plantera våran basilika, dill, bladpersilja, paprika och nån blomma eller vad det var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0