Lampa och solsken

Hej hå,
denna veckan har varit min mest förvirrade vecka i mitt liv.
Intalade mig själv att det var fredag hela dagen igår,
men likt förbaskat vaknar jag av en känsla, en söndagskänsla.
Men påminns av JP som ligger slängd under dörren.
Nästa vecka måste jag förbättra mig så att jag inte har några restsymtom eller något när demensteamet kommer till jobbet!

Igår kväll ökade min puls en aning.
Nikki hade varit pigg och aktiv, hade till och med fått röra vid henne.
Klappat lite!!
Kul tycker jag så när jag tagit in henne i köket under reklamen på tv:n
så skulle jag ge henne lite mat,
i sin nyfikenhet kommer hon upp på första våningen.
Ser maten i min hand.
Passerar maten ut på min arm.
Kanske var det halt...?
Men Nikki var på köksbordet.
"ToOm, koOm!!!"
Ner från bordet... jag ser henne inte... nu dog hon tänke jag,
men hon hade landat mjukt på en köksstol,
efter några om och men var hon i alla fall tillbaka i buren!
Jag pustade ut!

Idag är det solsken, måste ut en liten sväng sen.
Vi ska hämta vår efterlängtade lampa till hallen sen också.
I nästan en månad har vi fått vänta på den,
i affären sa dom att det brukde ta en vecka.
Det är fult att ljuga!





Kommentarer
Postat av: mamma

oj hon hade nog lite brått...tur det gick bra

2010-03-13 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0