Jobbhelg

Japp, nu skriver jag!

Solen skiner och jag tippar helt klar på fågelkvitter.
Men jag är inne... jag laddar för att trampa iväg till Österängen.
Min rumpa värker... tänk bara att sätta sig på sadeln...
detta är ju nästan skandal!
Men det kommer att gå fint och den sista biten hem..
ikväll då..
rulli-rull-rull!
Det är skönt, men jag oroar mig för den dagen då bromsarna inte tar.
Men den dagen kommer förhoppningsvis inte!

Tom var lycklig som en gud igår när vi käkade dillkött,
tänk att han kan bli så glad för lite dill!
Det är härligt!
Idag ska vi försöka oss på lite köttbullar innan jag ska jobba.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att det funkar med cykling det måste ju gå mycket snabbare!!swoocchhhhh

2010-03-26 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0