Home - R

God eftermiddag allihopa!
Nu är jag hemma från jobbet. Home!
Home - R = Homer
Vi har för lite Simpsons här tycker jag.
Housemill - Millhouse.
Slutpratat.

Jag har varit "handledare" idag.
Det är en som går bredvid som varit mammaledig.
Hon körde inte bil som en gud.
Jag kör bättre, mycket bättre!
Som en gud jämfört med ...
Nu är jag ond.
Men jag är bra.

Min sjuke/förkylda man fick i alla fall en bild på Nikki!
Fiiin!

Eller två, full fart! Hopp upp!
Nikki vet inte riktigt stegens funktion har jag en känsla av.

Sen svallade känslorna över.
SOMMAR!










Kommentarer
Postat av: mamma/svärmor

Vad fina bilder,måste snart komma och hälsa på ..vill kolla in Nicki ..



När ska ni ha lite inflyttnings fest (pilbåge??)



Hoppas du inte är allt för förkyld Tom

2010-03-16 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0