Grand finalé och rondellhunden

Nu har jag lämnat in min slutrapport till min handledare. Vi ska diskutera igenom den tillsammans i eftermiddag, och sen blir det väl även någon form av betygssättning. Det blir spännande.

Såg även att någon hade varit fyndig och satt upp en skylt i Huskvarnarondellen idag. En bild av Muhammed var avritad, och sen var det någon gul figur jämte (jag hann inte se vad det var), men kan det ha varit en rondellhund?? Det ska bli intressant att se om den står kvar vid 16-tiden i eftermiddag. Håll även utskik i tidningen imon eller Jnytt om de skriver en liten notis om det ;)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, i Mullsjö har vi en påskkärring i rondellen!

2010-03-31 @ 21:08:03
Postat av: Tom

Muhammed är nog ändå bättre ;)

2010-04-01 @ 09:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0