Fredagsfika

Hej hej,
idag har jag bakat en vit kladdkaka.
Den blev fin tycker jag..
Men tyvärr blev den inte lyckad...
Den kladdigaste kladdkakan jag någonsin bakat blev det.
Men med hallon så var det gott!!




Sedan gick jag och Tom till ankdammen och matade dom med pepparkakor och en brödkant,
jag tror att det var uppskattat!!


Vad är detta för fågel??


Min favorit!! Albinoflickan!


Här vankas det pepparkaka!


En till okänd fågel för oss!






Stora fötter... Höna av något slag?



Alla tackar för fikat!



Och så lilla Nikki som avslutning..
Hon har börjat gnaga nu!!

Tom har tagit alla fågelbilderna så jag hälsar från honom,
han ska laga glaserad kyckling eller något till middagen, blir intressant!
Sen blir det tacochips till fredagsmyset, let's dance och solsidan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0