Farsan

Hej hej,
snart ska jag ta och trampa iväg till jobbet.
Jag hoppas verkligen att jag får en lugn kvällför detta har varit dom två tuffaste passen jag någonsin haft under mitt korta arbetsliv. Svårt sjuka, rymningsbenägna, ångestladdade och döende patienter + anhörigvård har stått på schemat under mina jobbpass hittills i helgen... och lite till.

Som tur var så avslutade jag dagen med bio igår.
Jag, mamma och pappa var och tittade på Farsan,
det var en helbra film som jag starkt rekomenderar alla att se!

Idag har jag och Tom storhandlat...
när man står där i kassan och betala så tänker man...
"Välkommen till verligheten!"

Hepp, nu ska jag till jobbet..
har förresten köpt belysning till cykeln nu så att jag ska se och synas i mörkret,'blir intressant ikväll!





Kommentarer
Postat av: mamma/pappa

Bra att du köpt lampor

2010-03-29 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0