Blå himmel

Vilken superblå himmel jag har från vardagsrumsfönstret.
Det var längesen jag såg en så extrem blå färg.
Fiiint!

Idag har jag, mamma och pappa shoppat!
En liten ökenråtta/gerbil.
En Nikki.... fast jag tror att det är pojk,
men enligt Tom så kan pojkar också heta Nikki.
Det finns ju faktiskt en Nikki Pedersen och det är en av manligt kön.
Enligt mamma är Nikki en söt och försiktig liten tös.
Min och Toms Nikki är mer en "Nicke nyfiken"...
Men det blir väl en "Nikki nyfiken"!
Får träna på det..
Såå... HAN heter NIKKI!

Jättesöt i alla fall.
Han sover som en stock nu så jag ska försöka ta en bild lite senare...
om det går för han är välidigt snabb!

Jag är i alla fall jätteglad!

Sen har vi, jag och Tom fått en lite större stekpanna av mamma idag!
Tack så mycket, det är behövligt!

Inom tio minuter så börjar Tom skjuta SM.
Spännande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0