Baklänges

God kväll,
nu när jag la in bilderna kom det i bakvänd ordning så jag vänder väl på det jag tänkte berätta!

Just nu lagar jag och Tom köttgryta, vi har kokat 1 kg fläskkarré i snart tre timmar tillsammans med lök och paprika, nu har vi smaksatt med lite kryddor och börjat reda det hela. Ska bli spännande att avsmaka tillsammans med ris, men än så länge smakar det mycket gott!!
Det var Jörgen som tipsade oss och vi grejade det helbra!

Här kommer en bild på den vita kladdkakan,

den förbättrades radikalt efter några timmar i kylen.

Idag fick vi till och med en bit och inte bara kladd!!

 

Sen har jag gosat med Alma idag!!

Tror att hon förknippar mig med godis och gos.

 

Och så mina solrosbullar, ska bli spännande att smaka av imorgon till frukost!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra du la ut en bild på bak......nu blev jag baksugen.

2010-03-14 @ 07:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0