Aqua-Lars



God Morgon,

Jag kan inte somna om när jag vaknat på morgonen,
det är trist, men det är bara att stiga upp
och försöka börja dagen lite smått.

Igår när jag var på väg hem tajmades HV-matchens slut
precis lagom med min buss...
Huu vad lång tid det tog att ta sig till och ifrån hållplatsen vid Elmia.
Men HV vann med 2 - 0.. tydligen står det 3 - 1 i matcher nu..
Det är ju kul för dom.
Jag kom i alla fall hem 25 - 30 minuter senare än vanligt.

På lördag ska jag på bio med mamma och pappa.
Vi ska se på Farsan!
Ska bli skojigt!

Idag är det våffeldagen,
eller Maria bebådelsedag eller något.
Det ska jag fira våldsamt med fika på stan med Marie.
Men det blir nog inga våfflor!

Politiker är speciella människor....





Kommentarer
Postat av: Emiloliwia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-11-09 @ 13:52:40
URL: http://emiloliwia.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0