A

Fy fan vad jag är bra. Min handledare var väldigt nöjd med min insats och rapport, samt att de som jag har intervjuat har uppfattat mig som lyhörd, engagerad och professionell. Vad tror ni det blev för betyg? ;)

Samverkan: A

Handlingsberedskap: A

Informationsföring och dokumentation: A

Motivering av arbetsterapeutiska åtgärder: B (mycket starkt dock)

Kommunikation med klienten på professionellt sätt: A

Alltså, fyra A och ett B... :D Oavsett vad jag får för betyg på min reflektionsuppgift som skolan har fått, så kommer det bli ett bra betyg i denna kursen!





Kommentarer
Postat av: Kaka

Grattis vad kul:)

2010-03-31 @ 18:54:10
Postat av: Pappa

Grattis Tom. Jag visste väl att det skulle gå bra. Grattis igen. Vi ses.

2010-04-01 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0