"You and your heart"

Jag hade tänkt skriva "Dåligt med uppdatering från min sida" som rubrik, men såg i den sparade sökformulärsfunktionen att jag redan skrivit det en gång ;)  Doh!

Dagens rubrik fick lyda Jack Johnsons nya öppningslåt You and your heart på hans nya album. En riktig sommarlåt som går att hitta på Spotify. En låt i Sandras smak kanske?

Tänkte blogga redan igår och testa hur det funkade i ubuntu, det nya operativsystemet på min lilla dator. Det går sjukt snabbt att starta upp den. Efter 40 sekunder är jag inloggad och har öppnat firefox, utan problem. Nackdelen med linuxsystemet är att det finns inte så många program till det, men är helt okej om man bara ska surfa. Säg till om ni vill testa det, för det går att installera över windows.

Hihi, en rolig sak får avsluta inlägget..

Pratade med en kompis på bågskytteklubben igår som jag visste sommarjobbade vid Nykyrka kyrka i Mullsjö, tillsammans med Seppo. Jag frågade ifall Seppo var snäll emot henne och det svarade hon att han verkligen var men sen la hon till "Men han slutar aldrig att prata" ;)

Släktdrag, mån tro? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0