Tårtbottnar

Hej hej,
vad trevligt att Tom flikade in med ett inlägg,
dock på gränsen till för långt.
Men trevligt, eller hur?!

Idag har jag jobbat på en rehabavdelningen...
egentligen ska det vara tomtar/arbetsterapeuter där...
det låter lite mer rehabiliterande.
Jag gjorde i alla fall så gott som jag kunde.
Och jag gjorde en upptäckt!
Ett för högt blodtryck, hoppas att det bara var tillfälligt!

Sen gick jag hem,
när jag tittade på klockan efter en timma tyckte jag
faktiskt att det var lite jobbigt,
men snål som jag är... det var för få hållplatser att ta med bussen ...
så promenerade jag vidare!

Nu håller jag på att baka tårtbottnar till Toms tårtor.
Högtidsceremoni/examen imorgon!
Examensfest på lördag!

Ja, jag får väl också försöka hitta en trevlig bild!



Bilder
på Tom är ju alltid trevligt...
här tränar han...
Kolla in avståndet, inte så värst långt! (Inget illa menat, puss!)

Nu skenade mitt inlägg iväg också...
så är det när man inte hinner uppdatera lite tätare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0