Tårtbakning

Hej hej,
ja... Tom skrev inte så värst mycket denna gången...
kanske han tyckte jag var dum när jag skrev att det var på gränsen till för långt sist.
Men... en bild säger ju mer än tusen ord.

Högtidsceremoni idag,
det gick fint.
Sen åkte vi och åt på Hasses..
hmm... vad detta det mer?!
Inte Sibylla i alla fall!
Det var i alla fall ut med Rocksjön.
Trevlig restaurang med god mat i alla fall!

Efter hemkomsten satte jag igång med bakningen.
Eller jag gjorde en rabarberpaj och fixande med
mellanläggen till tårtorna.

Tom ligger i badet nu...
Jag ska nog ge mig ut på en promenad tror jag!






Kommentarer
Postat av: mamma/pappa

Jag ser fram emot tårta mumsss

Nu ska vi gå runt sjön

2010-06-12 @ 08:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0