Storstädning på lokal yta

Idag ska jag storstäda på en ganska lokal yta, nämligen skrivbordet. Där ska jag slänga ALLA papper som har med skolan att göra. Papper som jag velat spara tills att C-uppsatsen är godkänd. Nu ska jag slänga allt,

FÖR NU ÄR DET KLART!

Det är fantastiskt skönt ska ni veta. Trots att jag under denna veckan presenterat mig som arbetsterapeut för både klienter och personal, så har det inte känts helt rätt med tanke på att jag inte var godkänd på C-uppsatsen. Men nu kan jag säga det med gott samvete :)

Jahopp, ska väl sätta igång och städa efter att jag druckit upp mitt extremt starka kaffe!




Kommentarer
Postat av: Annelie/Seppo

Ett stort GRATTIS Tom...men vi trodde inget annat!!

2010-06-18 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0