Spamskydd?

Igår fick vi bekräftat att blogg.se saknar spamskydd i kommentarsfälten ;) När jag såg att Elina hade fått fyra kommenatarer tänkte jag "men vad roligt!". Sen visade det sig att Annelie tryckt  på enter lite för många gånger, otålig som hon är ;)

Ny uppdatering till telefonen fick jag igår, som möjliggör lite nya funktioner. Kul! Bland annat så ska man kunna använda google maps som navigationsprogram (Google kommer säkerligen sätta TomTom i konkurs om några år). Så nu ska jag navigera till jobbet ;)




Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tryckte inte alls för många gånger!!Fick meddelande att den inte funkade så jag provade igen och igen......men jag kan agera virus om ni vill!

:))

2010-07-01 @ 08:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0