Rumlaborg

Hej hej,
tänkte göra mig till känna idag också
fast att jag inte har så mycket att berätta.

Som vanligt.... ;)

Idag har jag jobbat och hade lite småpyssel
mest hela tiden.
Lunch ute i solen hann vi med men det var
väldigt varmt för det kom inte en enda vindpust.
Dock beslutade vi oss för att inte klaga..
Vi sa att vi hade för mycket kläder på oss
och tre sekunder senare gick vi in.

Hopp hopp, sen kom jag hem
och sen gick jag en promenad.
Såg ett rådjur idag med! =)

Trots att jag inte gjort mycket idag blev det
så där lite lagom... mycket text!

Förresten..
Snart ska vi hem till Thina, Jörgen och Alma
och grilla.
Jag vet en som kommer att vara sugen!





Kommentarer
Postat av: mamma

Hej linus

Det är bra att du kan skriva så mycket utan du gjort nått..alltid kul att läsa..sen får man veta vad ni gjort.

Ta med lillekamran nästa gång du går promenad.

Kanske du får ett kort på rådjuret.

Kram mammma

2010-06-06 @ 09:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0