Ny cykel

Hej hej,
idag har jag fått en ny cykel...
eller.
"fått" en "ny" cykel.

Eventuellt är cykeln bara till låns tills ägaren hör av sig till polisen...
men om ägaren inte gör det så är cykeln min om en månad... drygt.
Det är tur att jag har en pappa som hittar stöldgods lite här och var,
tydligen är kyrkogårdar ett vanligt dumpningställe för sådant.
Han har nog en moped... eller cross eller någonting på gång också!



Ja, så idag är jag helt klart på bättre humör!

Temperaturen på balkongen är drygt 32,8'.
Lite lagom tycker jag...
Dock orkar man inte så mycket.

Om en stund kommer Tom hem och då ska vi mixa ihop
en smarrig smoothi och äta honungsmelon!

Tack för cykeln pappi,
och mamma som provcyklade!
Tror förövrigt att jag kommer få fin träningsvärk i låren
då cykeln verkar vara tillverkad för generationen yngre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0