Likheter mellan mig och Nikki

Som ni ser i förra inlägget så finns det vissa likheter mellan mig och Nikki,

Elina frågar om vi ska städa idag,

Jag går och lägger mig.


...Hihi...riktigt så är det inte :)


Idag ska jag köra bilen som ett par kompisar till mig ska på balen i, en Peugot 206, nercabbad. Vore ju fantstiskt pinsamt att få kärringstopp när alla står och tittar utanför stora hotellet. Får hoppas att det inte händer. Elina ska ta kort på paren, kanske kommer ut en bild eller två här sen om vi anser att de är tillräckligt bra för att publiceras. Alla bilder borde ju ändå bli bättre än Jnytt's bilder från gårdagen, där fotografen hade fett på linsen på över hälften av balbilderna....pinsamt! Det värsta är nog ändå att de försöker sälja bilderna för 200 kr styck...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0