Köksgöra

Hej hej,
jag har varit kreativ idag,
tycker jag i alla fall själv.


Jag har tvättat,
bakat bröd,
bakat en paj
och en pastagratäng.
Så nu har vi 35 frallor
och ganska många matlådor!







Innan all matlagning så flåsade jag mig runt pustaleden,
det var en tipspromnad runt där idag, så jag pustade ut vid frågorna.
Troligen var det årskurs 7 på Alfred Dahlin skolan som gick tipspromenaden.
Stackars barn!
Jag kunde alla frågor utan två i alla fall...
jag har ingen koll på Despeate housewifes och James Bond...
Men jag hade kanske gissat rätt ändå, eller ringt till Sandra eller något!

Mitt
öga värker fortfarande...
ögonlocket är rött, lite svullet och värmeökat..
Hua!







Kommentarer
Postat av: mamma

Hej linus



jösses va du är duktig!! Det ser smaskigt ut!!

Vi får väl kolla ögat om du kommer imorgon..kan vara allergi om du är svullen

2010-06-07 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0