I hettan

Hej hej,
idag var jag tvungen att baka bröd.
Eller egentligen inte tvungen men annars hade vi varit tvungna att köpa det.
I stundens hette blev det i alla fall bak
och det sätte jag igång med på en gång efter jobbet.
Nu är det klart!



Man kanske ser att jag inte var så motiverad till brödbak när alla har olika form..
eller inte alla.. Denna plåten blev i alla fall mest festlig!

Tom lagar käk nu och min mage ropar på mat.
Köttbullar stora som pingisbollar och spagetti blir det!
Smaskigt!
Det blir tydligen "halva" pingisbollar... inte ihåliga hoppas jag
för Tom undrade just varför hans köttbullar delade på sig!

Imorgon är det dag fyra på jobbet, sen ska det bli skönt med lite sovmorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0