Glesare uppdatering

Hej hej och god kväll!

Första arbetsveckan är slut och imorgon är det midsommarafton.
Tiden går undan som bara den.

Jag tycker det är illa att Tom inte uppdaterar något...
(eller mer sällan, undrar om han får ett ryck snart?!)
Han påstår att han inte har någonting att skriva om.
Har jag det då?
Nej, inte mer än honom!

Men nu är det varmare väder så det är ju en orsak till att inte skriva,
jobb är en annan anledning.
Men men, nu skriver jag!
Det är väl inget vidare intressant... ;)



Här kom en bild på Sandras groda...
Hon tog den bilden för länge sen när hon följde med på en golftur.
Jag "snodde" bilden och gjorde om den lite..

Det är sånna här krabater (grodor och paddor)
Sandra och Martin kommer att få på sin trappa framöver...
fast i dött format.
För snart får Måns och Trisse flytta hem till den röda stugan!
Trevligt!



Avslutar med en prästkrage, allt för att hedra blommorna nu när det är midsommar!

Nu blir det nog ännu glesare med uppdatering om inte Tom fixar det i sin "telefon"!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0