Expertkommentator

Hej hej,
man märker när mamma inte läst bloggen på ett tag...
rätt som det är väller kommentarerna in!
Kul tycker jag även om det inte är så lätt att svara på dom.

Idag har jag jobbat, nio minuters promenad (i foppa-tofflor) bort.
Det är inte långt det!

Nyss käkade jag och Tom smakig mat.
Färskpotatis, kyckling/lax med vitlösdressing/beanaisesås
och lite grönsaker!
Lax var fasligt gott måste jag säga!



Idag ska vi provsmaka Marabous nya choklad.
Passion!

Passionsfrukt och chili... det ska bli mycket intressant!





Kommentarer
Postat av: Z

Jag har funderat på att smaka på den med men inte vågat.. Var den god?

2010-06-20 @ 17:54:22
URL: http://tindrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0