Bloggar från balkongen

Sitter nu tillsammans med Elina på balkongen och skriver. Efter ca en månad så får jag äntligen plats med min dator på vårt nya fina bord. Alla blommorna har försvunnit till ett annat ställe.


Här sitter jag. Blommorna är borta tack vare.......



...denna magnifika möbel som Elina hittade på fyndhörnan för 174:-.

Innan idag när vi gick pustaleden, jag, Sandra, Annelie och Elina så mötte vi en papegoja, Felicia. Skogen är verkligen exotisk i Huskvarna. Jag lovade också att nämna att Sandra och Annelie var mycket duktiga som orkade gå den jobbiga leden. Jag vet inte hur många gånger jag hörde "herregud, pust" under färdens gång ;)


Och hon som ska skaffa katt?!?!


Jag har tvättat bilen idag också för första gången. Mamma och pappa lånade ut tvättnyckeln till mig :) Den var ren i ungefär 20 minuter, sen blåste det fast en massa pollen på bilen :/





Kommentarer
Postat av: mamma/svärmor

Va bra det blev på altanen..men Tom var är Ölen??

Kanske får vänta tills imorgon.

Tack för idag ..Pusta leden var fin ...vi har döpt om den till Flås leden ..jösses men vi ska gå igen eller??

Och Nikki lös men sin frånvaro..såg hon kom ut när vi åkt.

2010-06-03 @ 20:07:40
Postat av: Sandra

Haha! Du kanske tycker vi ska skaffa en papegoja istället? Ni hade det ju mysigt tillsammans! ;)

2010-06-04 @ 08:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0