Andra dagen

Hej hej,
idag var det andra dagen på sommarjobbet..
konstigt nog så känns det som om jag varit där en månad!
Men det är ju bra!

Tiden går så snabbt när man får ansvaret för några patienter
och jag har hittat en massa att göra...
men jag tror kanske inte att jag hinner allt på fyra veckor.

Imorgon skulle jag ha jobbat kväll, men då ringde Barbro och ville byta
så det ställde jag upp på.

Upp med tuppen imorgon också!



Efter jobbet idag så var det shopping på schemat,
sen gick jag en liten promenad i solen som tyvärr gick i moln.

Tom har lagat god kycklingwook med nudlar idag.

Imorgon bör jag nog baka bröd!

Nu ska jag göra min frukostmacka, sen ska jag kika på Simpsons.
(Eller kanske i reklamen blir det mackgöra)
Hoppas att Millhouse är med idag! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0