Vaccinering

Idag ska jag vaccinera mig kl 15:00. Som de flesta vet gick det lite fel i min barndom, varför jag behöver ett komplement nu när jag är yngre vuxen. Tycker mamma och pappa borde betala för min vaccination, 200:- :/




Imorgon blir det jobb, men jag ska också försöka att hinna tanka bilen tills fredag så vi kan dra iväg ganska snart efter Elina kommit hem. Vi ska ju till Sölvesborg till Staffan och Moa. Det ska bli trevligt. Hoppas att vi får fint väder också, för det skulle vara någon marknad där nere. Staffan skickade en bild över hur det ser ut där nere nu :) Det ska faktiskt bli spännande att tanka bilen och se vad den har dragit. Har kört strax under 60 mil på tanken, och den har inte nått det näst sista strecket än (dvs det är mer än en kvarts tank kvar). Tanken rymmer 55 liter.





Kanske blir lite bad också??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0