Stök

Hej hej,
jag vaknade tidigt idag.
Det är lite typiskt, men klockan 07:17 satte jag mig och kikade på tv4.

Sen var det bara att börja dagen.
jag har stökat och donat hela förmiddagen.
Men vad jag har gjort vet jag knappt.
Inte det som var tänkt i alla fall.

Vaje gång jag har stått och inte haft någonting i händerna har jag tänkt att
gå ut och gå en liten sväng, men när man kikat ut har det regnat
så jag påbörjade någonting nytt och det slutade regna.
Sen var jag klar, kikade ut... och det regnade.

Typiskt!

Nu tror jag inte att det regnar...
men det börjar väl lagom tills att jag skrivit klart! ;)


Jag brukar ju lägga in en bild på mina färdiga bakverk,
men tänkte att det skulle bli enformigt då dom ser likadana ut nästan varje gång.
Så här får ni se en väljäst deg istället.

Idag ska jag göra i ordning en laxsmörgås till lunch..
med färskt bröd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0