Premiäråk

Hej hopp,
idag har jag haft en dag med mamma och pappa.
Vi har åkt båt, handlat på ÖoB, ätit kinamat och haft det allmänt trevligt!
Tom har fått jobba och slita för att vi ska ha råd att leva!


Här är pappa vid "ratten", vi hade lite otur så det mulnade på när vi gav oss ut.


Jag och mammi, mamma försöker läska Sandra med att vi åker båt..
och att vi hade jordgubbar... Observera att solen skiner här!


Vi dukade upp till lite pick-nick i båten och sen bestämde jag mig för att jag skulle bada...
jag hade ju ändå släpat mina badkläder ända från Huskvarna och runt Mullsjön så det var bara att hoppa i ...
Idag kändes det kallt, men när det väl blåste på land var det skönt att ligga i.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0