Måns och Trisse

Hej igen,
jag kom på att rubriken till föregående inlägg
var ganska opassande.
Det blev bloggande om bilen.. som Tom sa...

Solen skiner i alla fall idag och trots att det visade
13 grader ute innan så kändes det varmare då solen värmde.

Idag jobbar jag eftermiddagen.
Jag hoppas på en lugn kväll, men man vet ju aldrig.
Förhoppningsvis är det mesta tillrättaställt efter helgens bravader!

Då har jag fått med lite som egentligen rörde rubriken nedan.

Så till denna rubriken...
En bild säger mer än tusen ord!


Måns


Trisse

Måste ju säga att jag tycker dom är grymt söta
och än så länge är dom snälla och gör inga grymma utfall
och tendens till att skada någon verkar de inte heller ha!

Jag har mött två hemska hundar på tidigare promenader.
Jag blir ledsen på folk som inte har pli på sina hundar,
och sen talar dom inte ens om för hunden att den inte ska gör så
och ett 'förlåt för att min hund nästan attackerade dig' det får man inte heller.
*suck*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0